Товар підлягає поверненню (заміні) у разі виявлення браку або невідповідності замовленню. Щоб переконатися, що продукція має недоліки, а не просто неправильно експлуатується, слід уважно прочитати інструкцію та технічні характеристики, там в доступному вигляді подається інформація про всі особливості використання виробів.
У разі, якщо з дня відвантаження товару пройшло
- кількість місць відповідно до ТТН,
- відсутність механічних пошкоджень,
- наявність та стан фірмового скотчу.
- негайно повідомте менеджера Бергамо Україна про виявлення пошкоджень та їх характер;
- за потреби надішліть фото доступним для вас способом: вайбер, телеграм, пошта;
- перевірте вміст посилки на наявність усіх замовлених товарів;
- не залишайте відділення транспортної компанії або не давайте змогу водію таксі чи кур’єру піти без вияснення всіх обставин пошкодження.
Порядок оформлення рекламації:
Проскануйте QR-код на замовленні на відвантаження
1. У вайбер або телеграм каналі детально опишіть проблему:
- артикул та кількість товару з браком та характер браку (пошкодження, затяжка, пляма і т.п.);
- артикул та кількість нестачі;
- артикул нестачі та надлишку у випадку пересорту.
2. Додайте фото
- Замовлення (див. вище).
- Фото товару з браком: загальний вигляд та детально брак з близької відстані.
- Фото пакувального листа для короба, в якому виявлено нестачу чи пересорт.
- Фото короба, в якому виявлено проблему з номером короба (КХ 100290 на фото) і
- номером вантажу (КО 104445 на фото).