Меню
Your Cart

Умови повернення товару

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Товар підлягає поверненню (заміні) у разі виявлення браку або невідповідності замовленню. Щоб переконатися, що продукція має недоліки, а не просто неправильно експлуатується, слід уважно прочитати інструкцію та технічні характеристики, там в доступному вигляді подається інформація про всі особливості використання виробів.

Важливо! Ми приймаємо повернення тільки невикористаних і непошкоджених товарів. Повинна зберегтися упаковка і всі відповідні етикетки.

У разі, якщо з дня відвантаження товару пройшло більше ніж 14 днів, товар поверненню не підлягає.

КРИТЕРІЇ БРАКУ ТОВАРУ

Увага! При отриманні замовлення у відділенні компанії-перевізника водієм таксі чи представником кур’єрської служби обов’язково перевіряйте:

  • кількість місць відповідно до ТТН,
  • відсутність механічних пошкоджень,
  • наявність та стан фірмового скотчу.

При виявленні пошкоджень дійте наступним чином:

  • негайно повідомте менеджера Бергамо Україна про виявлення пошкоджень та їх характер;
  • за потреби надішліть фото доступним для вас способом: вайбер, телеграм, пошта;
  • перевірте вміст посилки на наявність усіх замовлених товарів;
  • не залишайте відділення транспортної компанії або не давайте змогу водію таксі чи кур’єру піти без вияснення всіх обставин пошкодження.

У випадку пошкодження транспортної упаковки, компанія Бергамо Україна не несе відповідальності за втрату чи пошкодження вантажу.

РЕКЛАМАЦІЯ

Важливо! Рекламації на відвантажені товари з приводу браку, нестачі чи пересорту приймаються впродовж 5 робочих днів з моменту отримання товару.

Порядок оформлення рекламації:

Проскануйте QR-код на замовленні на відвантаження

1. У вайбер або телеграм каналі детально опишіть проблему:

  • артикул та кількість товару з браком та характер браку (пошкодження, затяжка, пляма і т.п.);
  • артикул та кількість нестачі;
  • артикул нестачі та надлишку у випадку пересорту.

2. Додайте фото

  • Замовлення (див. вище).
  • Фото товару з браком: загальний вигляд та детально брак з близької відстані.
  • Фото пакувального листа для короба, в якому виявлено нестачу чи пересорт.
  • Фото короба, в якому виявлено проблему з номером короба (КХ 100290 на фото) і
  • номером вантажу (КО 104445 на фото).

Ми використовуємо файли cookie, щоб Вам було зручніше використовувати наш сайт. Продовжуючи користуватися цим веб-сайтом, Ви погоджуєтесь на використання нами файлів cookie.